پردیس خواندنی ها

یه وبلاگ توپ پر از مطالب خواندنی طنز جالب وزیبا واز همه مهمتر داغ داغ

پردیس خواندنی ها

یه وبلاگ توپ پر از مطالب خواندنی طنز جالب وزیبا واز همه مهمتر داغ داغ

ناراحتم

از دست شما ناراحتم! 

 

      چرا برایم نظر نمی گذارید! 

   

            مگر من چه بدی در حق شما کردم؟ 

                  

         

 

 

نظر بده  

 

 

وگرنه بد می بینی

نظرات 3 + ارسال نظر

به وبلاگ من هم یه سر بزن.نظر یادت نره ها...!!!
راستی تبادل لینک هم می کنیم.(400 بازدید در روز)

نقی زاده 1389/05/03 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.asanrank.com

سلام گلم خوبی میخوای آمار شمارشگر وبلاگتو منفجر کنی زود بیاتو اسان رنک ثبت نام کن و وبلاگت هم ثبت کن حتما صفحه راهنما رابه دقت مطالعه کن ممنون

hossein 1389/05/03 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "عکس" لینک کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد