پردیس خواندنی ها

یه وبلاگ توپ پر از مطالب خواندنی طنز جالب وزیبا واز همه مهمتر داغ داغ

پردیس خواندنی ها

یه وبلاگ توپ پر از مطالب خواندنی طنز جالب وزیبا واز همه مهمتر داغ داغ

یادم نیست

 

اسم من چیست؟ خدایا چه کنم؟ یادم نیست !  

امشب آماده شدم تا چه کنم ؟ یادم نیست !

این نوشته اثر کیست؟ که من می خوانم  

اسم او چیست؟ خدایا چه کنم ؟ یادم نیست !

من که همسایه نزدیک شقایق بودم   

پا شدم آمدم اینجا چه کنم؟ یادم نیست !    

 

امیدوارم یادت نرفته باشه نظر بنویسی!

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد 1389/02/12 ساعت 04:55 ب.ظ http://open-eyes.blogsky.com

اومدی وبلاگ بنویسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اون قدرت ریاضی خیلی باحال بود...

بازم از این چیزا می زارم
بای

sahar 1389/02/12 ساعت 06:38 ب.ظ http://dancersite.mihanblog.com

سلام دوست عزیز داشتم تو گوگل سرچ میکردم که وبلاگ شما را دیدم . واقعا عالی هست خیلی لذت بردم.اگر خواستی به وبلاگ منم یه سر بزن. ممنونم اگر خوشت اومد لینکم کن

ممنونم ازت حتما بهت سر می زنم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد